Física i Química
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Física i Química

Fòrum genial per aprendre física i química!
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Clonació i canvi genètic. ¿Si o no?

Ir abajo 
+11
Magic Andreu
.:::MaNuEl:::.
Albert
Judit
lalorexana
Arnäu
<~GêRârD~>
Maximo
Ricard
yomisma!
Admin
15 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
moniicaaa

moniicaaa


Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 29/10/2008
Edad : 29
Ubicació : caldesss

Clonació i canvi genètic. ¿Si o no? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clonació i canvi genètic. ¿Si o no?   Clonació i canvi genètic. ¿Si o no? - Página 3 Icon_minitimeDj Oct 30, 2008 11:44 pm

Si al que neix després no el maten si que esta bé, perquè s’ha de fer tot lo possible per salvar-li la vida a un nen i si és el seu germà millor.
Tornar a dalt Ir abajo
. Sandra!

. Sandra!


Nombre de missatges : 15
Data d'inscripció : 09/10/2008
Ubicació : California

Clonació i canvi genètic. ¿Si o no? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clonació i canvi genètic. ¿Si o no?   Clonació i canvi genètic. ¿Si o no? - Página 3 Icon_minitimeDv Oct 31, 2008 4:48 pm

Doncs a mi no em sembla bé, perque penseu en com es sentiria el clon, pensaria: realment només he nascut per salvar a un altre? i despres d'haver-lo salvat, quin sentit te la meva vida?. Es molt trist aixo de neixer per salvar a un altre, em sembla bé que el seu germà es salvi i aixo, pero que passa amb els sentiments del clon? xD
Tornar a dalt Ir abajo
Judit

Judit


Nombre de missatges : 26
Data d'inscripció : 09/10/2008
Edad : 29

Clonació i canvi genètic. ¿Si o no? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clonació i canvi genètic. ¿Si o no?   Clonació i canvi genètic. ¿Si o no? - Página 3 Icon_minitimeDv Oct 31, 2008 5:36 pm

se sent be!!!al nen l'estimes igual, pro en aquest proces no clones, sino que agafes celules de l'atre, el nen neix naturalment o amb algu triat pro no tot, a mi em semblaria be neixer per a salvar al meu germa ademes de ser fill!

(dels pares)
Tornar a dalt Ir abajo
Nai

Nai


Nombre de missatges : 18
Data d'inscripció : 17/10/2008
Edad : 29
Ubicació : A la meva sala de tortures ^^

Clonació i canvi genètic. ¿Si o no? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clonació i canvi genètic. ¿Si o no?   Clonació i canvi genètic. ¿Si o no? - Página 3 Icon_minitimeDj Nov 13, 2008 1:46 am

Bé, jo crec que si el nen neix per salvar al seu germà i alhora és estimat per la seva família està bé, no crec que un cop hagin fet servir el nen el matin, com si fos d' "usar y tirar" xD. I això dels sentiments d'un clon... això depèn de la personalitat del clon i si es sent estimat, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Albert

Albert


Nombre de missatges : 144
Data d'inscripció : 08/10/2008
Ubicació : Administrant.

Clonació i canvi genètic. ¿Si o no? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clonació i canvi genètic. ¿Si o no?   Clonació i canvi genètic. ¿Si o no? - Página 3 Icon_minitimeDj Nov 13, 2008 8:32 pm

Jo no trobu bé crear una vida amb el fi de salvar-ne una altre. Perqué és com si es tractés d'un objecta o algu similar.
Una cosa que m'ha vingut al cap, es el tema d'una nena de 13 anys amb leusèmia crec que era que necesita un transplant de cor, però la nena s'hi nega, prefereix viure poc i bé, que no pas una mica mes de temps i malament.
Que creieu, que s'he li ha de deixar pendre aquesta decisió o no? Encara que sigui una nena.

Jo crec, que si ella prefereix viure menys temps pero bé i ella ho difrutara més així, que li deixin viure així. Perqué es molt probable que amb el transplant torni a agafar la malaltia, i "desperdiciarien" un cor que podria salvar a una altre persona durant molts mes anys.

Opineu
Tornar a dalt Ir abajo
http://psp.scenebeta.com
moniicaaa

moniicaaa


Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 29/10/2008
Edad : 29
Ubicació : caldesss

Clonació i canvi genètic. ¿Si o no? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clonació i canvi genètic. ¿Si o no?   Clonació i canvi genètic. ¿Si o no? - Página 3 Icon_minitimeDl Nov 17, 2008 8:46 pm

Jo crec que si que li tindrien que trasplantar, perquè ara a lo millor no vol , però quant passin un parell d’anys i s’estigui a punt de morir pensi d’una altre manera.
I lo de que li torni a agafar la malaltia, a lo millor te sort i no la agafa i pot viure molts anys més.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Clonació i canvi genètic. ¿Si o no? - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Clonació i canvi genètic. ¿Si o no?   Clonació i canvi genètic. ¿Si o no? - Página 3 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Clonació i canvi genètic. ¿Si o no?
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Física i Química :: Física i Química :: Debats-
Canviar a: