Física i Química
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Física i Química

Fòrum genial per aprendre física i química!
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Windows vs Apple vs Linux

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Ricard

Ricard


Nombre de missatges : 145
Data d'inscripció : 14/10/2008
Edad : 30
Ubicació : Editant el teu missatge

Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitimeDg Nov 09, 2008 1:56 am

Windows, per a aquest 1r enfrontament, presenta el seu "fantàstic" sistema operatiu Windows Vista. Vamos, El mateix que l'Xp, però amb més colorets.

Per una altre banda, tenim els ordinadors que utilitzen el sistema operatiu d'Apple. Val a dir que aquest sistema és exclusiu pels ordinadors de la mateixa marca, els Macitosh.

I el tercer competidor és Linux, que ens ofereix tres variants del seu sistema operatiu.
-Ubuntu: tot i que més complicat que Windows, és el més fàcil d'utilitzar de la gama.
-Kubuntu: Més dificultat d'ús, però també més prestacions i qualitat
-Xubuntu: Bàsicament, el fan servir els programadors o la gent que hi entén molt d'informàtica.

Dades importants: Windows és el més utilitzat arreu del món. Apple està en segona posició de vendes, i Linux l'últim. Però l'índex de vendes no és tot el que importa, també s'ha de tenir en compte que, com més coses has de vendre (i, per tant, crear) més ràpid ho has de fer, cosa que comporta greus problemes a l'hora de comparar la qualitat. Perquè no és el mateix fabricar un producte per a 20 milions de persones que per a 2 milió o dos.

Qu comenci el debat, què penseu que és millor?????


PS: JO utilitzo Ubuntu, de Linux.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.buscantawally.net
Albert

Albert


Nombre de missatges : 144
Data d'inscripció : 08/10/2008
Ubicació : Administrant.

Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Re: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitimeDg Nov 09, 2008 2:30 pm

Doncs jo crec que has de apagar l'ordinador, duxar-te amb agua ben freda i deixar ja aquest tema dels S.O perque noi, desde que tens el "Ubuntu" no pares de donar la tabarra en que Ubuntu es millor.
Mira, si tu creus que Ubuntu es el millor,pos tel "instales", i si ja el tens (que es el teu cas) el disfrutes i ens deixes en pau, ja que els programas mes utilitzats i famosos tenen màxima compatibilitat amb windows, i ara jo no se quina necesitat tinc que fer tot el merder de buscar el sistema operatiu de linux, instalarmel i fer tota la paperassa, apart que molts programas habituals no funcionen a la prefecció (WINDOWS live messenger, per exemple)

Osigui que no em rallis, que jo utilitzo i utilitzaré windows xP (el xP sembla una cara xD) mentre tingui el meu msn, firefox, photoshop i algunes coses basiques jo ja em conformu.
Tornar a dalt Ir abajo
http://psp.scenebeta.com
Ricard

Ricard


Nombre de missatges : 145
Data d'inscripció : 14/10/2008
Edad : 30
Ubicació : Editant el teu missatge

Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Re: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitimeDg Nov 09, 2008 9:07 pm

Mira noi, si no t¡agrada el tema, no hi participes i ja està. Jo no us estic dient que us instaleu Ubuntu, ni que us formategeu l'ordinador ni res d'això, o sigui que abans de dir res llegeix-te BÉ el missatge.

Per no voler-me desviar del tema, només et diré que si els progrmaes més famosos són compatibles amb Windows és, bàsicament, perquè són de Windows. O sigui que no és un gran què descobrir-ho.

NdM. Intentem no faltar el respecte a ningú.



PS: Si dic que Ubuntu és millor, és perquè és millor. No m'ho he inventat jo.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.buscantawally.net
<~GêRârD~>

<~GêRârD~>


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 09/10/2008
Edad : 31
Ubicació : Ubicació:

Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Re: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitimeDl Nov 10, 2008 12:10 am

Penses que és millor perquè tu el saps fer anar millor i A TU ET VA MILLOR, no als altres Wink
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.taringa.net/posts/humor/2343397/fakes-de-videojuegos-
Ricard

Ricard


Nombre de missatges : 145
Data d'inscripció : 14/10/2008
Edad : 30
Ubicació : Editant el teu missatge

Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Re: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitimeDl Nov 10, 2008 4:59 pm

Vosaltres també ho dirieu si el probéssiu, no és tant difícil de fer funcionar, és exactament el mateix però amb un aspecte diferent.
Tot i això, és un tema de debat, per tant, si us va millor Windows, us va millor.

PS: jo tinc els 3 S.O a diferents ordinadors de casa meva i puc assegurar que el millor és el d'Apple.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.buscantawally.net
Albert

Albert


Nombre de missatges : 144
Data d'inscripció : 08/10/2008
Ubicació : Administrant.

Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Re: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitimeDl Nov 10, 2008 9:25 pm

Putser pel teu gust el millor es el D'Apple, pero jo crec que per la feinada que comporta simplement de cambiarte del S.O per exelencia (em refereixo al més usat, windows) per un altre no tan conegut, no val la pena.
Tornar a dalt Ir abajo
http://psp.scenebeta.com
Ricard

Ricard


Nombre de missatges : 145
Data d'inscripció : 14/10/2008
Edad : 30
Ubicació : Editant el teu missatge

Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Re: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitimeDt Nov 11, 2008 4:21 pm

OI tant que la val! A més, tot el que has de fer amb Linux és formatejar l'ordinador i instal·lar Ubuntu en comptes de WIndows. Amb Apple, no hi ha aquest problema. Et compres un Mac i listo xDD és clar que els Mac's són bastant cars...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.buscantawally.net
<~GêRârD~>

<~GêRârD~>


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 09/10/2008
Edad : 31
Ubicació : Ubicació:

Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Re: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitimeDt Nov 11, 2008 9:00 pm

Doncs, ja està. És com si bulguessis anar a Israel i dir:
>>>exemple''creieu-me, no tenir un deu és millor! Jo no en tinc i em va molt bé. Deixeu de creure en aquest deu en el que heu tingut fè tota la vostra vida. ''exemple<<

Estic segur que només 4 o 5 persones del fòrum sabien que existia aquests sistemes operatius(ubuntu i els altres dos xD)...
Bé, en definitiva jo crec que ens va millor el que hem tingut sempre i sabem utilitzar que no pas un altre al que ens hem d' adaptar.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.taringa.net/posts/humor/2343397/fakes-de-videojuegos-
Albert

Albert


Nombre de missatges : 144
Data d'inscripció : 08/10/2008
Ubicació : Administrant.

Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Re: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitimeDc Nov 12, 2008 12:01 am

Bueno, jo crec que el tema dels S.O seria com el de les videoconsoles. Que un li diu que per exemple que deixi la Xbox360 i es compri una PS3 que son millors perque tenen més grafics o jo que se.
PD: Ricard, fés una enquesta de quin S.O creus que es el millor en cuan a tot, en aconseguirlo compatibilitat amb programas generals etc. habeure qui guanya.
Tornar a dalt Ir abajo
http://psp.scenebeta.com
Albert

Albert


Nombre de missatges : 144
Data d'inscripció : 08/10/2008
Ubicació : Administrant.

Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Re: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitimeDl Maig 11, 2009 9:21 pm

Canvi d'opinióóó!!!
Ubuntu es molt millor que window$
Si algú creu lo contrari, digueme 3 motius i ja veureu com es millor.
Saluts.
Tornar a dalt Ir abajo
http://psp.scenebeta.com
<~GêRârD~>

<~GêRârD~>


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 09/10/2008
Edad : 31
Ubicació : Ubicació:

Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Re: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitimeDl Maig 11, 2009 10:06 pm

Albert escrigué:
Canvi d'opinióóó!!!
Ubuntu es molt millor que window$
Si algú creu lo contrari, digueme 3 motius i ja veureu com es millor.
Saluts.
Preferim windows perque ja ve instalat, y es el que sempre hem tingut i al que estem acostumats.
1-En Windows los setups los instalas y punto/En Ubuntu tienes que descargarte otras muchas cosas para que un programa sea compatible o funcione.
2-Es mucho mas maniobrable y facil de utilizar o organizar.
3-Estetica. Windows ami me mola, la gente se aclara mas y queda esteticamente bien.
La estetica de Ubuntu para mi se parece a la de una nevera, todo cuadrado y basto, no me aclaro.
-Los dos sistemas se pueden tener gratis, pueden ser = de seguros y = de esteticos.
Es simplemente la comodidad y el gusto de cada uno.

Me pico siempre en castellano, no pregunteis xD
Dejo una imagen de mi interfaz (NO ES W$ VISTA)
Windows vs Apple vs Linux Miaparienciaenwe.th


Edito: Albert tio... esa firma... cambiatela... porfavor. xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.taringa.net/posts/humor/2343397/fakes-de-videojuegos-
Albert

Albert


Nombre de missatges : 144
Data d'inscripció : 08/10/2008
Ubicació : Administrant.

Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Re: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitimeDl Maig 11, 2009 10:55 pm

<~GêRârD~> escrigué:
Albert escrigué:
Canvi d'opinióóó!!!
Ubuntu es molt millor que window$
Si algú creu lo contrari, digueme 3 motius i ja veureu com es millor.
Saluts.
Preferim windows perque ja ve instalat, y es el que sempre hem tingut i al que estem acostumats.
1-En Windows los setups los instalas y punto/En Ubuntu tienes que descargarte otras muchas cosas para que un programa sea compatible o funcione.
2-Es mucho mas maniobrable y facil de utilizar o organizar.
3-Estetica. Windows ami me mola, la gente se aclara mas y queda esteticamente bien.
La estetica de Ubuntu para mi se parece a la de una nevera, todo cuadrado y basto, no me aclaro.
-Los dos sistemas se pueden tener gratis, pueden ser = de seguros y = de esteticos.
Es simplemente la comodidad y el gusto de cada uno.

Me pico siempre en castellano, no pregunteis xD
Dejo una imagen de mi interfaz (NO ES W$ VISTA)
Windows vs Apple vs Linux Miaparienciaenwe.th


Edito: Albert tio... esa firma... cambiatela... porfavor. xD

1- Ubuntu cuan instales per primer cop busca actualitzacions dels programes que venen de serie. Per instalar un programa es tan sencill com fer click a aplicaciones > añadir y quitar. Escrius el nom del programa que vols, i set descarga i set instala tot solet, cosa que no pasa en windows, tenint en ubuntu moltisimes mes aplicaciones (creu-me) i GRATIS. En cuant als programas de windows (si es que algu les vol arribar a posar tenint tot el recopilatori de linux) s'utilitza Wine i s'instala el programa com si fos windows.
2 - Sistema > preferencias/administracio, cambia tot al teu gust sense panel de control, instalació de drivers etc.
3- La estetica inicial amb la que et venen es molt millor la de ubuntu. Si les cambies les dues, segueix sent millor ubuntu (amb tots els complements en cambi d'escriptori , que pots tenir diferents escriptoris etc.) A que tu cuan arrastres una finestre no sembla de gelatia? Pos la meva si.
"-Los dos sistemas se pueden tener gratis, pueden ser = de seguros y = de esteticos.
Es simplemente la comodidad y el gusto de cada uno."
Window$ no és gratis, els pcs que et venen ara et cobren 200 euros de Window$, Ubuntu (junt amb els S.O de linux) no numés son gratis sinó que son de licencia GNU, que cualsevol persona pot pillar el codi i millorarlo.
Igual de segurs i estetics? Amb ubuntu ja pots no tenir antivirus i fotret a les pagines web que vulguis que no tentrará mai un virus, MAI. Raons? no permet executar .exe i demés raons.
I estetics no crec, la opcio de escriptoris i demes de ubuntu crec jo que son millors, pero si que es veritat que windows es pot personalitzar molt (gastant mes recursos, of course)

Afegir, Ubuntu, ésta millor programat, va mes fluid, mes rapid, no malgasta tants recursos com window$.

Espero resposta. Razz
Tornar a dalt Ir abajo
http://psp.scenebeta.com
<~GêRârD~>

<~GêRârD~>


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 09/10/2008
Edad : 31
Ubicació : Ubicació:

Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Re: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitimeDl Maig 11, 2009 11:47 pm

1-A Windows tambe hi ha aquest sistema d'actualitzacions, no se si encara utilitzaves Internet Explorer xD pero amb Mozilla Ffx jo tinc aixo i molts altres avantatges que no teniu els d'Ubuntu.
2-Per aixo mateix dic que windows es mes facil d'utilitzar, perque esta tot ben ordenat, com ho dius tu si ho pots canviar tot desde una finestra, la pots liar.
Estic d'acord en que Ubuntu utilitza menys recursos i es mes segur. Per aixo el preferiu. Nomes teniu aquesta excusa?
Creo que ya deverias saber lo que significa la palabra crackear. Si digo que los dos sistemas son gratis esque lo son xD
En aixo de que Windows et costa diners, sera a tu, perque jo no m' he gastat ni un euro en el que porto amb el meu pc (aviat fara 4 anys). Si et gastes diners es perque vols. Jo per exemple tinc un dels millors antivirus del mon, gratis fins el 2050, per aixo dic que poden ser igual de segurs (l'unic virus que he tingut va ser un que vaig instalar jo mateix per comprovar l'antivirus xD)
3-Parlant de l' estetica, tu mateix ho estas dient, les aparences de windows es poden modificar al nostre gust ense gastar cap recurs(jo ara mateix puc canviar qualsevol icona del meu sistema, qualsevol finestra i color), ho pots comprovar a la foto(recorda que el meu sistema es el simple windows XP sp3), ara mateix podria tenir l'apariencia de Windows7,Ubuntu, i la mare que els va parir xD es questio d'editar i voler o no voler gastar recursos inutilment.
Un cop mes, opino que els dos sistemes poden ser iguals, nomes es questio de editar-los al nostre gust, i de la manera en que s'organitza cadascu.

A continuacio, un altre pique de l'Albert xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.taringa.net/posts/humor/2343397/fakes-de-videojuegos-
Ricard

Ricard


Nombre de missatges : 145
Data d'inscripció : 14/10/2008
Edad : 30
Ubicació : Editant el teu missatge

Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Re: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitimeDl Maig 11, 2009 11:52 pm

Espera Gerard, abans de seguir... deixa'm dir algu...


NO POT SEEEER ALGU QUE CREU EL MATEEEEEIX
Perquè serà que l'Albert pensa que Ubuntu és milor? Potser perquè... el té al seu ordinador? No sé eh? és tan sols una hipòtesi, confirmada am,b el fet de que tohom qui té un S.O diferent a Windows creu que el que té ara li dóna mil voltes al Finestres!

És que està claríssim!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.buscantawally.net
<~GêRârD~>

<~GêRârD~>


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 09/10/2008
Edad : 31
Ubicació : Ubicació:

Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Re: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitimeDt Maig 12, 2009 12:01 am

Jo penso aixo perque vaig provar Linux ja fa temps a un hotel i no em va agradar gaire.
Com que ja estic acostumat a Windows doncs el prefereixo seguir tenint.
Algu que no utilitza gaire l'ordinador no vol tenir la maxima seguretat ni el menor gast de recursos. Una vegada mes, es questio de gustos i comoditat.
Ara que, si Ubuntu ha millorat tant com diu l' Albert, a lo millor es fa una passada pel meu PC xD
Ja hos dire que tal ha anat quan el provi, aquest cap de setmana. Fins demaa

UBUNTU POWEEER bounce xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.taringa.net/posts/humor/2343397/fakes-de-videojuegos-
Albert

Albert


Nombre de missatges : 144
Data d'inscripció : 08/10/2008
Ubicació : Administrant.

Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Re: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitimeDt Maig 12, 2009 3:36 pm

Habeure, no digues: Windows es gratis perque es pot conseguir gratis... NO.
Un ordinador de 699€, posem, 100 € d'aquests, son de windows (i es poc lexemple) i si vingues amb ubuntu, valdira 599€.
Anem a veure... Cuants escriptoris pots tenir amb Windows? 1.
Cuants escriptoris pots tenir amb Ubuntu? Ni idea, pero més de 1 sí.
L'aparencia d'un Windows no pot ser la mateixa d'un ubuntu, no pots tenir els mateixos efectes cuan cambies d'escriptori, com el cub, el cilindre etc. I si li arribes a posar amb programes ( que no crec que ni hagi per window$) aquest consumeixen grans recursos innecesaris mentre que aqui es dintre sel S.O i tot aixo junt consumeix menys que el S.O de window$ sol.
En cuant al Ubuntu del hotel.... fa cuants anys? Segur que era ubuntu? I tampoc el pots comparar, perque es com si jo compares els dle cole, que et venen amb l'aparencia de window$ 98 y alesores semble mes merde del que es.
Per últim, jo tinc els dos S.O al ordinador, pero desde que tinc els dos, putser un 100% de les vegades le iniciat amb Ubuntu.
Tornar a dalt Ir abajo
http://psp.scenebeta.com
<~GêRârD~>

<~GêRârD~>


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 09/10/2008
Edad : 31
Ubicació : Ubicació:

Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Re: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitimeDt Maig 12, 2009 7:18 pm

Albert escrigué:
Habeure, no digues: Windows es gratis perque es pot conseguir gratis... NO.
Un ordinador de 699€, posem, 100 € d'aquests, son de windows (i es poc lexemple) i si vingues amb ubuntu, valdira 599€.
Anem a veure... Cuants escriptoris pots tenir amb Windows? 1.
Cuants escriptoris pots tenir amb Ubuntu? Ni idea, pero més de 1 sí.
L'aparencia d'un Windows no pot ser la mateixa d'un ubuntu, no pots tenir els mateixos efectes cuan cambies d'escriptori, com el cub, el cilindre etc. I si li arribes a posar amb programes ( que no crec que ni hagi per window$) aquest consumeixen grans recursos innecesaris mentre que aqui es dintre sel S.O i tot aixo junt consumeix menys que el S.O de window$ sol.
En cuant al Ubuntu del hotel.... fa cuants anys? Segur que era ubuntu? I tampoc el pots comparar, perque es com si jo compares els dle cole, que et venen amb l'aparencia de window$ 98 y alesores semble mes merde del que es.
Per últim, jo tinc els dos S.O al ordinador, pero desde que tinc els dos, putser un 100% de les vegades le iniciat amb Ubuntu.
Si que es pot tenir la mateixa apariencia que Ubuntu, hi ha desenes de programes per fer-ho.
I em pots donar algun motiu de per que hem de preferir aquestes preferencies o hem de voler consumir menys recursos? Guanyarem un premi? NO. Per aixo dic que els dos sistemes poden ser iguals, perque si tens experiencia ho poden ser. I jo t'ho puc confirmar.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.taringa.net/posts/humor/2343397/fakes-de-videojuegos-
Albert

Albert


Nombre de missatges : 144
Data d'inscripció : 08/10/2008
Ubicació : Administrant.

Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Re: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitimeDt Maig 12, 2009 7:35 pm

que no leñes , no poden ser iguals.
Preferencies de preferir ubuntu?
et dunare un parel de mutius.
1- Totalment lliure de virus, sense necesitat de tenir instalat un antivirus ni res.
2- Completament gratis i lliure, tu mateix pots agafar el programa, fer un cambi i distribuirlo.

PD: La majoria de .rar amb cracks per als moltiiiisims programas de pago de window$ tenen virus.
Tornar a dalt Ir abajo
http://psp.scenebeta.com
<~GêRârD~>

<~GêRârD~>


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 09/10/2008
Edad : 31
Ubicació : Ubicació:

Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Re: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitimeDt Maig 12, 2009 8:04 pm

Albert escrigué:
que no leñes , no poden ser iguals.
Preferencies de preferir ubuntu?
et dunare un parel de mutius.
1- Totalment lliure de virus, sense necesitat de tenir instalat un antivirus ni res.
2- Completament gratis i lliure, tu mateix pots agafar el programa, fer un cambi i distribuirlo.

PD: La majoria de .rar amb cracks per als moltiiiisims programas de pago de window$ tenen virus.
Per aixo dic que PODEN SER perque no ho son pero si tens experiencia windows pot ser igual.
Si no toquem res, al principi es millor Ubuntu, pero si fem els canvis necessaris Windows pot tenir la mateixa apariencia i seguretat.
T' as quedat agust?, he dit que Ubuntu es millor (si no modifiquem res).
Passo de picar-me mes per una tonteria d'aquestes.
Qui vulgui Ubuntu i li agradi dira que aquest es millor, mentre que qui agi estat sempre amb Windows controlara millor aquest i no es voldra canviar, per tant preferira aquest.
Una vegada mes,
es questio de gustos i comoditats
( NO M'HO FEU ESCRIURE MES, COLL[censured]S!!)
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.taringa.net/posts/humor/2343397/fakes-de-videojuegos-
Albert

Albert


Nombre de missatges : 144
Data d'inscripció : 08/10/2008
Ubicació : Administrant.

Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Re: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitimeDt Maig 12, 2009 8:49 pm

Una cosa, no poden tenir la mateixa seguretat.
La configuració del windows te límits, i no es pot protegir completament dels virus, perque els virus estan creats per a window$, no per a linux.
PD: Si vols ubuntu ja et deixaré el disc.
Tornar a dalt Ir abajo
http://psp.scenebeta.com
<~GêRârD~>

<~GêRârD~>


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 09/10/2008
Edad : 31
Ubicació : Ubicació:

Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Re: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitimeDt Maig 12, 2009 9:47 pm

Windows vs Apple vs Linux 13586626 bounce
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.taringa.net/posts/humor/2343397/fakes-de-videojuegos-
Contenido patrocinado





Windows vs Apple vs Linux Empty
MissatgeAssumpte: Re: Windows vs Apple vs Linux   Windows vs Apple vs Linux Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Windows vs Apple vs Linux
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Física i Química :: Off-Topic :: El Pati-
Canviar a: