Física i Química
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Física i Química

Fòrum genial per aprendre física i química!
 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Us saludo, petits mortals

Ir abajo 
+11
Admin
Magic Andreu
dj Joshtifed
Nai
yomisma!
Maximo
Ricard
Arnäu
<~GêRârD~>
Albert
La Bèstia
15 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
La Bèstia

La Bèstia


Nombre de missatges : 43
Data d'inscripció : 26/10/2008
Ubicació : Entre la merda de la teva habitació

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 12:08 am

Petits mortals, formigues als meus ulls, jo em rebaixo al vostre nivell per informar-vos que sóc algú al qual podeu témer (malgrat la meva horrible i desfigurada cara) ja que sóc algú, un algú que us coneix a tots, però que cap de vosaltres em coneix a mi...

El que descobreixi qui sóc serà l'elegit, i com a recompensa, jo el munyó esquerre de Déu, us... affraid

Més val que no intenteu fer-me burla, doncs seria una traïció en vers el pacte que us estic fent, podeu preguntar-m el que volgueu, no em posaré als posts d'estudis, tot i que de ment no me'n falta, doncs les meves notes no són pas dolentes...

A partir d'ara, m'autoproclamo (espero que a ningú li molesti) el rei de l'Offtopic o no...lol!

En tot cas, agraïria que ningú em bloquegés el comte, no vull fer mal ni molestar ningú, tan sols ajudar-vos i ser la llum del vostre camí errant en l'Offtopic...

Us estimo.
Solemnement, la Bèstia.
Tornar a dalt Ir abajo
Albert

Albert


Nombre de missatges : 144
Data d'inscripció : 08/10/2008
Ubicació : Administrant.

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 12:17 am

Pues jo se qui ets, ets "La Bèstia".
Quina es la meva recomepensa?
Tornar a dalt Ir abajo
http://psp.scenebeta.com
<~GêRârD~>

<~GêRârD~>


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 09/10/2008
Edad : 31
Ubicació : Ubicació:

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 12:57 am

Ja


Ja



Ja



Ben segur que algun friki de l' institut.
Conclusions: és friki (o busca cridar l' atenció), parla habitualment el català, fa poques faltes d' ortografia = bon estudiant. Algu afegeix conclusions per desenmascarar aquest noi?? (no crec que cap noia faci aquest tipus de tema)
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.taringa.net/posts/humor/2343397/fakes-de-videojuegos-
Arnäu

Arnäu


Nombre de missatges : 61
Data d'inscripció : 13/10/2008
Edad : 30
Ubicació : Caldes

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 4:42 pm

La Bèstia escrigué:
Petits mortals, formigues als meus ulls, jo em rebaixo al vostre nivell per informar-vos que sóc algú al qual podeu témer (malgrat la meva horrible i desfigurada cara) ja que sóc algú, un algú que us coneix a tots, però que cap de vosaltres em coneix a mi...

El que descobreixi qui sóc serà l'elegit, i com a recompensa, jo el munyó esquerre de Déu, us... affraid

Més val que no intenteu fer-me burla, doncs seria una traïció en vers el pacte que us estic fent, podeu preguntar-m el que volgueu, no em posaré als posts d'estudis, tot i que de ment no me'n falta, doncs les meves notes no són pas dolentes...

A partir d'ara, m'autoproclamo (espero que a ningú li molesti) el rei de l'Offtopic o no...lol!

En tot cas, agraïria que ningú em bloquegés el comte, no vull fer mal ni molestar ningú, tan sols ajudar-vos i ser la llum del vostre camí errant en l'Offtopic...

Us estimo.
Solemnement, la Bèstia.

Mmm, aquests posts em deprimeixen... Suspect

A no ser que siguis el Juank o el Màximo, que os aburriu... NO HO SE... scratch
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=fBdAeAVwt8U
Albert

Albert


Nombre de missatges : 144
Data d'inscripció : 08/10/2008
Ubicació : Administrant.

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 4:49 pm

<~(-GêR-)~> escrigué:
Ja


Ja



Ja



Ben segur que algun friki de l' institut.
Conclusions: és friki (o busca cridar l' atenció), parla habitualment el català, fa poques faltes d' ortografia = bon estudiant. Algu afegeix conclusions per desenmascarar aquest noi?? (no crec que cap noia faci aquest tipus de tema)

Amb el MS Word no es gaire dificil no fer faltes d'ortografia en cualsevol idioma.
I tu com a mod, es molt facil, si no s'ha conectat desde ningun lloc public, pillali la IP del misatge, i a comprarar-le amb els demes misatges de altres persones, així es molt facil saber qui es sent mod Wink.
Tornar a dalt Ir abajo
http://psp.scenebeta.com
Ricard

Ricard


Nombre de missatges : 145
Data d'inscripció : 14/10/2008
Edad : 30
Ubicació : Editant el teu missatge

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 4:53 pm

NdM: Esborrats els missatges de dj Joshtifed per continguts que poden ofendre a l'usuari La Bèstia.

Per cert Gerard... bona deducció, si se m'acut alguna cosa més te la faré saber.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.buscantawally.net
Maximo
Admin
Maximo


Nombre de missatges : 32
Data d'inscripció : 15/10/2008
Edad : 31
Ubicació : 53N7M3N47

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 9:15 pm

Arnäu escrigué:
La Bèstia escrigué:
ja que sóc algú, un algú que us coneix a tots, però que cap de vosaltres em coneix a mi

Mmm, aquests posts em deprimeixen... Suspect

A no ser que siguis el Juank o el Màximo, que os aburriu... NO HO SE... scratch

Yo no conozco a nadie a excepcion de un par de personas, y estas ni siquiera las conozco en persona xDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
http://js.hosteando.org/
<~GêRârD~>

<~GêRârD~>


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 09/10/2008
Edad : 31
Ubicació : Ubicació:

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 9:21 pm

AlberT escrigué:


Amb el MS Word no es gaire dificil no fer faltes d'ortografia en cualsevol idioma.
I tu com a mod, es molt facil, si no s'ha conectat desde ningun lloc public, pillali la IP del misatge, i a comprarar-le amb els demes misatges de altres persones, així es molt facil saber qui es sent mod Wink.

Sincerment, passo de fer-ho, ja que qui ho ha fet, ho haurà fet desde un altre ordinador, i a més, per que ens ha de donar treball algú que no té vida social i vol cridar l' atenció? Penso que només es perd el temps en aquest tema.
A lo millor ets tu, Albert, que vols fer perdre el temps als mods(concretament a mi) o admins, per això dius que vagi comparant ip. Qui sap, però, trobo més senzill ignorar a aquest tema o directament borrar-lo.
PD: si voleu que el borri, voteu, perque...és una tonteria com una casa...


Editat per darrera vegada per &lt;~(-GêR-)~&gt; el Dl Oct 27, 2008 9:27 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.taringa.net/posts/humor/2343397/fakes-de-videojuegos-
Ricard

Ricard


Nombre de missatges : 145
Data d'inscripció : 14/10/2008
Edad : 30
Ubicació : Editant el teu missatge

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 9:24 pm

Que va que va anirà be tenir algú d'una altre classe, pr poder fer-li bulling quan sapiguem qui es!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.buscantawally.net
La Bèstia

La Bèstia


Nombre de missatges : 43
Data d'inscripció : 26/10/2008
Ubicació : Entre la merda de la teva habitació

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 9:44 pm

Bé doncs, en veure que la meva petició no ha convençut a ningú i a ningú li agrada, no tornaré escriure, tot i que pel que veig algú afirma, en resum, que sóc un imbècil sense vida social (aquí t'has equivocat, però només aquí) he tingut força respostes en tan sols 24h i això vol dir que no sóc l'únic sense vida social...

No tornaré a escriure, a menys que algú ho demani, i ho dubto, però sàpigues noi que seria molt trist per part meva usar un corrector per escriure, però bé, el que vulguis...

Probablament vull cridar l'atenció, però no us agafeu això tan malament que com vaig aclarir que no vull empipar ningú.

Si us plau, "Ger", a tu pràcticament no et conec i no et vull portar feina, encara que us pugui semblar una broma de mal gust, ho faig per passar-m'ho bé i vosaltres també però en vista de que la meva proposta no ha agradat, aquí ho deixo...

Sobretot no us enfadeu per això ni m'insulteu perquè més friqui i més anti-social és el que respon a un Post al qual li fa pena que no el que el proposa, però cadascú que pensi el que vulgui...

I no us mateu buscant la meva IP, no sóc ningú del fòrum.

Bon vent i barcanova!
La Bèstia
Tornar a dalt Ir abajo
<~GêRârD~>

<~GêRârD~>


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 09/10/2008
Edad : 31
Ubicació : Ubicació:

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 9:56 pm

La Bèstia escrigué:
.........he tingut força respostes en tan sols 24h i això vol dir que no sóc l'únic sense vida social...
..............
A cuatre persones (no les he contat) que responen al entrar al fòrum alguna vegada d' escapada al mig dia li dius que no ténen vida social?

Trobo que ens hem passat una mica i tot això però, que pinta algú que no és d' aquest fòrum, ni que coneix ningú, pretenent que descobreixin qui és? Fer-nos perdre el temps.
Ho trobo una pèrdua de temps, ho sento si tinc raó. I si no disculpa, és que tinc caries i estic una mica irritable per aquestes tonteries xd
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.taringa.net/posts/humor/2343397/fakes-de-videojuegos-
La Bèstia

La Bèstia


Nombre de missatges : 43
Data d'inscripció : 26/10/2008
Ubicació : Entre la merda de la teva habitació

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 9:59 pm

Perdonat, però anem amb el mateix, perquè escrigui un missatge em diueu que no tinc vida social? hmm...

Conec a la majoria d'aquest fòrum i no em vull posar amb ningú.
Tornar a dalt Ir abajo
Arnäu

Arnäu


Nombre de missatges : 61
Data d'inscripció : 13/10/2008
Edad : 30
Ubicació : Caldes

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 9:59 pm

La Bèstia escrigué:
Bé doncs, en veure que la meva petició no ha convençut a ningú i a ningú li agrada, no tornaré escriure, tot i que pel que veig algú afirma, en resum, que sóc un imbècil sense vida social (aquí t'has equivocat, però només aquí) he tingut força respostes en tan sols 24h i això vol dir que no sóc l'únic sense vida social...

No tornaré a escriure, a menys que algú ho demani, i ho dubto, però sàpigues noi que seria molt trist per part meva usar un corrector per escriure, però bé, el que vulguis...

Probablament vull cridar l'atenció, però no us agafeu això tan malament que com vaig aclarir que no vull empipar ningú.

Si us plau, "Ger", a tu pràcticament no et conec i no et vull portar feina, encara que us pugui semblar una broma de mal gust, ho faig per passar-m'ho bé i vosaltres també però en vista de que la meva proposta no ha agradat, aquí ho deixo...

Sobretot no us enfadeu per això ni m'insulteu perquè més friqui i més anti-social és el que respon a un Post al qual li fa pena que no el que el proposa, però cadascú que pensi el que vulgui...

I no us mateu buscant la meva IP, no sóc ningú del fòrum.

Bon vent i barcanova!
La Bèstia

Ni cas. Aquí la gent es pasa bastant. Hi ha molt poc respecte en aquest fórum, i gairebé 3 trifulques per día. No et ratllis nanu.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=fBdAeAVwt8U
Ricard

Ricard


Nombre de missatges : 145
Data d'inscripció : 14/10/2008
Edad : 30
Ubicació : Editant el teu missatge

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 10:01 pm

Exacte, tu segueix aqui, i cap problema. Els Mods no et farem fora. Com a mínim jo.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.buscantawally.net
La Bèstia

La Bèstia


Nombre de missatges : 43
Data d'inscripció : 26/10/2008
Ubicació : Entre la merda de la teva habitació

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 10:05 pm

Oh Chuck Norris, més conegut com el munyó de la cama de dreta de Déu, i Arnau els pèls del bigoti afeitat, us agraeixo al vostre suport, al final podré tenir amics malgrat la meva horible cara...

I pel que fa els que us poseu amb mi i llegiu això, no us diré més, si no us agrada el post o em borreu si sou admins o no us el mireu així de clar...

En el moment en el qual aquest post desaparegui, jo amb ell...
Tornar a dalt Ir abajo
yomisma!

yomisma!


Nombre de missatges : 107
Data d'inscripció : 16/10/2008
Edad : 30
Ubicació : sota terra

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 10:06 pm

oh, què interessant, no m'agrada està intrigada, sóc molt impacient..
a)em coneixes?
b) quin curs fas?
c) ets del manolo?

si poguessis respondre, t'estaria agraida;)
Tornar a dalt Ir abajo
La Bèstia

La Bèstia


Nombre de missatges : 43
Data d'inscripció : 26/10/2008
Ubicació : Entre la merda de la teva habitació

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 10:13 pm

Bé, és que veuràs, com t'ho diria, ehm...

a) Sílvia, fins aquí arribo
b) Secret, secret!
c) Seh Cool

M'agrada que la gent s'intrigui per mi...

PD: Diguem-ne que tinc força mà pel Photoshop i si ho demaneu puc arribari a fer quasi de tot, però necessio de tot (foto, projecte i tal) imatges guapes 80% dels casos....
Tornar a dalt Ir abajo
Arnäu

Arnäu


Nombre de missatges : 61
Data d'inscripció : 13/10/2008
Edad : 30
Ubicació : Caldes

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 10:14 pm

La Bèstia escrigué:
Oh Chuck Norris, més conegut com el munyó de la cama de dreta de Déu, i Arnau els pèls del bigoti afeitat, us agraeixo al vostre suport, al final podré tenir amics malgrat la meva horible cara...

I pel que fa els que us poseu amb mi i llegiu això, no us diré més, si no us agrada el post o em borreu si sou admins o no us el mireu així de clar...

En el moment en el qual aquest post desaparegui, jo amb ell...

Eeeee, això que et penses que és? Aquí tampoc faltis el respecte a ningú perquè amb aquet comentari m'has ofés aixi que no ratllis si us plau Cool
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=fBdAeAVwt8U
yomisma!

yomisma!


Nombre de missatges : 107
Data d'inscripció : 16/10/2008
Edad : 30
Ubicació : sota terra

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 10:16 pm

descarto primer i segon, masses paraules ben dites al teu vocabulari, massa ben escrit..
aposto per quart..Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Ricard

Ricard


Nombre de missatges : 145
Data d'inscripció : 14/10/2008
Edad : 30
Ubicació : Editant el teu missatge

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 10:16 pm

Va home no et possis així era una broma i es notava d'una hora lluny... jo també m'he emprenyat... prefreixo ser el munyó de la cama esquerre!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.buscantawally.net
<~GêRârD~>

<~GêRârD~>


Nombre de missatges : 124
Data d'inscripció : 09/10/2008
Edad : 31
Ubicació : Ubicació:

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 10:17 pm

La Bèstia escrigué:
Oh Chuck Norris, més conegut com el munyó de la cama de dreta de Déu, i Arnau els pèls del bigoti afeitat, us agraeixo al vostre suport, al final podré tenir amics malgrat la meva horible cara...

I pel que fa els que us poseu amb mi i llegiu això, no us diré més, si no us agrada el post o em borreu si sou admins o no us el mireu així de clar...

En el moment en el qual aquest post desaparegui, jo amb ell...
Ah, ami no em coneixies?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.taringa.net/posts/humor/2343397/fakes-de-videojuegos-
La Bèstia

La Bèstia


Nombre de missatges : 43
Data d'inscripció : 26/10/2008
Ubicació : Entre la merda de la teva habitació

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 10:18 pm

Em sap greu decebret, no et diré de quin curs sóc i segurament tens raó.
Porto molts anys escribin així Very Happy

PD: Us dono les gràcies perquè hauria de fer deures, però em fa un pal horrible i així em distrec!

Gerard et coneixo de vista, però de fet mai he tingut l'ocasió de parlar amb tu, per tant segons el meu criteri, no et conec...


Editat per darrera vegada per La Bèstia el Dt Oct 28, 2008 11:47 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Ricard

Ricard


Nombre de missatges : 145
Data d'inscripció : 14/10/2008
Edad : 30
Ubicació : Editant el teu missatge

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 10:19 pm

De res home, el mateix et dic!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.buscantawally.net
yomisma!

yomisma!


Nombre de missatges : 107
Data d'inscripció : 16/10/2008
Edad : 30
Ubicació : sota terra

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 10:19 pm

bah, no entenc per qupe s'han ficat tant amb el teu comentari, això estava molt mort , aixi aniré desxifran les teves paraules poc a poc fins a saber qui ets, sóc molt impacient!xd

amb mi has parlat? em creuat mirades? hem topat pel passadís?

NdM: Editat per evitar doble posteig
Tornar a dalt Ir abajo
La Bèstia

La Bèstia


Nombre de missatges : 43
Data d'inscripció : 26/10/2008
Ubicació : Entre la merda de la teva habitació

Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 10:23 pm

Bé de moment et diré que segons el meu parè no m'assemblo a la foto, però hi poso més incògnita....

Gràcies, per això he fet el post, diguemne que tinc un "TOPO" entre vosaltres, però no us ho pregunteu ni mireu d'esbrinaru, està silenciat 100%.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Us saludo, petits mortals Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us saludo, petits mortals   Us saludo, petits mortals Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Us saludo, petits mortals
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 6Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Física i Química :: Off-Topic :: El Pati-
Canviar a: