| Contra la mala Ortografia | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Ricard
Nombre de missatges : 145 Data d'inscripció : 14/10/2008 Edad : 30 Ubicació : Editant el teu missatge
| Assumpte: Contra la mala Ortografia Dj Oct 16, 2008 9:16 pm | |
| Com que ja he vist en multitud d'ocasion la inmensa quantitat d'errors ortogràfics que es cometen al escriure en fòrums, xats... Suggereixo la creació d'alguna mena de comitè o simplement que algun moderador intenti desxifrar alguns dels missatges de la mena "SMS" que s'escriuran, i d'editar els missatges en el cas de que les faltes siguin extremadament nombroses i que dificultin la comprensió del missatge. Així doncs, espero resposta. | |
|
| |
<~GêRârD~>
Nombre de missatges : 124 Data d'inscripció : 09/10/2008 Edad : 31 Ubicació : Ubicació:
| Assumpte: Re: Contra la mala Ortografia Dj Oct 16, 2008 9:23 pm | |
| T' animo a que ho facis. | |
|
| |
Albert
Nombre de missatges : 144 Data d'inscripció : 08/10/2008 Ubicació : Administrant.
| Assumpte: Re: Contra la mala Ortografia Dj Oct 16, 2008 9:28 pm | |
| No ho crec necesari, si tots ens esforcéssim una mica per parlar una mica bé com a minim a no fer faltes excesives d'ortografia això no faria falta, el que si que pot passar es que la gent falti al respecte o pos-hi coses no adecuades, aleshores un moderador ho tindria que canviar etc. | |
|
| |
.:::MaNuEl:::.
Nombre de missatges : 29 Data d'inscripció : 09/10/2008 Edad : 30 Ubicació : .:::: pErRo DoºNndE mMAs PuUEeDº EsTtaR , EsSToºY doOnNdEe eStºy::::.
| Assumpte: Re: Contra la mala Ortografia Dl Oct 20, 2008 9:14 pm | |
| peor gerart para que estas tu tu corrige si tanto interesa no ves que eres moderador ... pues ya esta | |
|
| |
Ricard
Nombre de missatges : 145 Data d'inscripció : 14/10/2008 Edad : 30 Ubicació : Editant el teu missatge
| Assumpte: Re: Contra la mala Ortografia Dl Oct 20, 2008 9:18 pm | |
| Però el Gerard no pot estar ell sol tot el dia darrera de la gent buscant les faltes, i menys quan el fèrum es comencia a omplir de gent. A més, jo no em refereixo a deixar-nos un accent o una coma, sino a missatges amb moltíssimes faltes, i que gairabé no s'entenen.
PS: veig que la opció de Resposta Rápida está activada. | |
|
| |
<~GêRârD~>
Nombre de missatges : 124 Data d'inscripció : 09/10/2008 Edad : 31 Ubicació : Ubicació:
| Assumpte: Re: Contra la mala Ortografia Dl Oct 20, 2008 10:14 pm | |
| Manuel, gracias por enviarme un virus por correo (no caere en eso tranquilo) mi nombre se escribe Gerard. A veure si el Juanca et posa de moderador aviat Ricard, i Albert: et necessitàvem. PD: el Màximo també seria un bon mod ;D | |
|
| |
Maximo Admin
Nombre de missatges : 32 Data d'inscripció : 15/10/2008 Edad : 32 Ubicació : 53N7M3N47
| Assumpte: Re: Contra la mala Ortografia Dl Oct 20, 2008 10:32 pm | |
| Tant que parleu de faltes i despres... - <~(-GêR-)~> escrigué:
- PD: el Màximo també seria un bon mod ;D
El meu nick no te aquest accent xDDDDD - Ricard escrigué:
- Però el Gerard no pot estar ell sol tot el dia darrera de la gent buscant les faltes, i menys quan el fèrum es comencia a omplir de gent.
¿Fèrum? xDDDD Com podeu comprovar aqui tothom fa faltes (jo tambe xD), tant de groses com de petites. Que hi ha un misatge en SMS, s'edita. Que hi ha un misatge amb tres faltes es deixa i fem tots una rialla com ara amb les de <~(-GêR-)~> i Ricard. Tot aixo ho estic dient desde el respecta i la pura conya xD Si algu es ofes que tanqui la finestra del navegador xD | |
|
| |
<~GêRârD~>
| Assumpte: Re: Contra la mala Ortografia Dl Oct 20, 2008 10:50 pm | |
| - Maximo escrigué:
- Tant que parleu de faltes i despres...
- <~(-GêR-)~> escrigué:
- PD: el Màximo també seria un bon mod ;D
El meu nick no te aquest accent xDDDDD
- Ricard escrigué:
- Però el Gerard no pot estar ell sol tot el dia darrera de la gent buscant les faltes, i menys quan el fèrum es comencia a omplir de gent.
¿Fèrum? xDDDD
Com podeu comprovar aqui tothom fa faltes (jo tambe xD), tant de groses com de petites. Que hi ha un misatge en SMS, s'edita. Que hi ha un misatge amb tres faltes es deixa i fem tots una rialla com ara amb les de <~(-GêR-)~> i Ricard.
Tot aixo ho estic dient desde el respecta i la pura conya xD Si algu es ofes que tanqui la finestra del navegador xD Ho deia pel nom en sí (com seria el nom ben escrit= Ricard, Albert, Oriol, sense +|&"»~*), ja que no vols revelar la teva identitat xD PD: els xD ;D ^^ i coses així estàn permesos. Si no és així informeu-me. xD | |
|
| |
Maximo Admin
Nombre de missatges : 32 Data d'inscripció : 15/10/2008 Edad : 32 Ubicació : 53N7M3N47
| Assumpte: Re: Contra la mala Ortografia Dl Oct 20, 2008 11:49 pm | |
| El meu nom es Sergio y visc a Sentmenat. Identitat secreta? Ara ja no xD | |
|
| |
Ricard
| Assumpte: Re: Contra la mala Ortografia Dt Oct 21, 2008 3:13 pm | |
| Ahahah t'hem descobert!!!! No, un moment, que ho has dit tu... "d'ouh!" Per cert, els xD, i altres cares no de passar res per escriure-les, m'imagino que tothom sap què volen dir, i són un llenguatge indispensable dels fòrums. | |
|
| |
yomisma!
Nombre de missatges : 107 Data d'inscripció : 16/10/2008 Edad : 30 Ubicació : sota terra
| Assumpte: Re: Contra la mala Ortografia Dt Oct 21, 2008 10:38 pm | |
| aviam, que més o menys s'enten, tampoc cal anar-ho rectificant perquè qui ho faci s'hi pot morir..TT | |
|
| |
<~GêRârD~>
| Assumpte: Re: Contra la mala Ortografia Dt Oct 21, 2008 10:52 pm | |
| Per això necessitem més moderadors, per que de moment només estic jo (el Dani=Màgic Andreu sembla que està mort o alguna cosas per l' estil xD). El Ricard ho serà aviat (segons el Juanca) o jo crec que si, i el Maximo també te totes les característiques per ser un bon moderador xD | |
|
| |
Maximo Admin
| Assumpte: Re: Contra la mala Ortografia Dt Oct 21, 2008 11:24 pm | |
| Com no es molta cosa la que es te que fer en el forum no tinc cap incombenient per ser MOD | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Contra la mala Ortografia | |
| |
|
| |
| Contra la mala Ortografia | |
|